CAMINS DE FERRO
diumenge, 12 de desembre del 2010
Norfeu
...
Foraster, què vols?
Les barques a l'encesa no fan por,
Fa por el vaixell de l'holandès errant
Que no va per la mar sinò per dins
De mi mateix i sé que vol fer nit
En el meu port de vell desmantellat.
...
Joan Vinyoli
1 comentari:
Leo
ha dit...
preciós
3 de gener del 2011, a les 3:12
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
preciós
Publica un comentari a l'entrada