Si l´avi Siset aixequés el cap....li agradaria, per què no?Felicitats per l´iniciativa d´homenatjar a la M.Àngels Anglada el dia de Sant Jordi.
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
Si l´avi Siset aixequés el cap....
li agradaria, per què no?
Felicitats per l´iniciativa d´homenatjar a la M.Àngels Anglada el dia de Sant Jordi.
Publica un comentari a l'entrada