No sóc gens
futbolero però he de confessar que ahir vaig seguir amb entusiasme el partit Girona-Barakaldo, en el camí del Girona cap a la segona divisió A. Fins que Xumetra (un estartidenc havia de ser, sí senyor!) sentencià el partit, tots vam patir moltíssim a Montilivi. Ara el Girona jugarà el seu primer partit intercontinental, ja que la següent eliminatòria després d'eliminar el Barakaldo, serà a Ceuta contra l'equip d'aquesta ciutat africana. Ànims!
2 comentaris:
No ve a cuento, però, ja tens entrades per en Tom Waits? Ahir tots desesperats, un caos la telentrada, 10 hores trucan, al final ho he aconseguit. 20 anys d'espera!!
Què va, no podré anar-hi company. Ja ens ho explicaràs!. Warm beer, cold woman...
Publica un comentari a l'entrada