BONES FESTES DE NADAL A TOTHOM
... i ja hi ha el programa del Concert d'Any Nou de la Filarmònica de Viena. És aquest.Pels afortunats que aquests dies sereu a Paris, no deixeu de veure l'exposició al Grand Palais L'Art entre en gare.
per sempre tom waits!
Bon any a tots!
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
per sempre tom waits!
Bon any a tots!
Publica un comentari a l'entrada