dissabte, 29 de setembre del 2007

Miralls.

Posats a copiar quelcom als bascos, proposo que els copiem això.
Posats a copiar quelcom als escocesos, proposo que els compiem això.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Collons com es "normalitza" un independentista sota el govern Montilla i amb un càrrec!
Res de nacionalisme, menjar i beure.
Això ni en Vidal Quadras: Dejaos de hechos diferenciales, unos buenos txiquitos y ale!