Cansat com m'he trobat aquest dissabte, he volgut celebrar la Festa Nacional francesa, mirant el Tour des del sofà. Excel·lent la retransmissió televisiva de l'etapa alpina. Però en cinc minuts, la migdiada era absoluta.
1 comentari:
Anònim
ha dit...
estàs de vacances? vas al concert d'en Pat & Brad?
1 comentari:
estàs de vacances?
vas al concert d'en Pat & Brad?
Publica un comentari a l'entrada