Esperem ser uns bons regidors i regidores i servir a les persones del municipi de Torroella i L'Estartit, amb el mateix èmfasi i entusiasme que ho vas fer tu en el seu moment.Gràcies ,Jordi, pel teu suport incondicional.
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
Esperem ser uns bons regidors i regidores i servir a les persones del municipi de Torroella i L'Estartit, amb el mateix èmfasi i entusiasme que ho vas fer tu en el seu moment.
Gràcies ,Jordi, pel teu suport incondicional.
Publica un comentari a l'entrada