Ara fa un mes pràcticament ni coneixia al periodista i blocaire
Eduard Batlle. Casualment, o no, en poques setmanes hi he coincidit en diverses cruïlles virtuals i presencials: Amics en comú, interactuació amb candidats torroellencs, participació en processos adoptius, la moleskine... I un disfrutar dels petits plaers que per a mi dibuixen els contorns sempre imprecisos d'allò que ens fa més humans, com ara una conversa pausada al voltant d'un bon cafè. Gràcies pel teu
post, Eduard.
1 comentari:
Gràcies Jordi, tot esperant que els camins de ferro en continuïn unint mentre veiem passar els trens en el trajecte de les nostres vides
Publica un comentari a l'entrada