dijous, 1 de març del 2007

Nou estadi

Malgrat pugui sonar a tòpic, aquests dies a casa som sumament feliços: amb la meva parella hem estat pares. Són dies d'emocions, de nous sentiments, i d'un retrobar-se amb nosaltres mateixos en aquest nou estadi de la vida. Gràcies a tots i a totes que ens heu fet arribar els vostres bons desitjos i la vostra felicitació.

(espero trobar temps per a continuar escrivint aquí).

8 comentaris:

Carles Vilà i Camps ha dit...

Felicitats!
... no passa pas cada dia que amb un el fan pare.
Enhorabona.

N ha dit...

Moltíssimes felicitats Jordi! sembla que el 2007 ha estat un any de canvis en positiu per a tu!

Àlex Sáez ha dit...

Enhorabona jordi, per molt anys, una forta abraçada, ho celebrem!

Àlex Sáez ha dit...

Per molt anys jordi, enhorabona, ho celebrem aviat!

Anònim ha dit...

Hola Jordi, moltes felicitats pel teu fill Biel. És guapíssim. Ara us comença una nova etapa plena d'emocions que fins que hi arribes no pots ni imaginar-te (i saps que hi tinc una triple experiència). Us desitjo a tu i a la Mònica tota la felicitat del món i també espero que trobis temps per continuar escrivint aquí. M'agrada molt llegir-te i ho faig habitualment. Molts petons. Maria Carme Barceló - Vila-sacra

Jordi Martinoy i Camós ha dit...

Gràcies a tots de nou per les vostres felicitacions. Gràcies Carme, i respecte a la continuïtat del meu bloc, dir-te que seguiré els teus consells perquè, saps?, conec poques persones que com el teu cas hagin trobat tan bé el punt d'equilibri entre vida familiar i laboral (i política!).

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!

Eduard Batlle ha dit...

Felicitats Jordi per entrar a la vida en l'estat més pur i humà. Enhorabona.