A catalunya tenim altres "negacionistes" del canvi climàtic, Joan Oliver, etc.... Algu hauria de fer-ne una llista
Segurament ningú té la raó, ni els qui diuen que aquí no passa res, ni els catastrofistes que preveuen la fi del món per d'aquí a 3 dies.Bé, la qüestió serà agafar-nos-ho bé, i gaudir d'uns hiverns menys freds. Quin remei!
Força d'acord amb els dos comentaris, tot i que personalment no m'agrada gaire el terme "negacionista". Gràcies per les vostres aportacions.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
A catalunya tenim altres "negacionistes" del canvi climàtic, Joan Oliver, etc.... Algu hauria de fer-ne una llista
Segurament ningú té la raó, ni els qui diuen que aquí no passa res, ni els catastrofistes que preveuen la fi del món per d'aquí a 3 dies.
Bé, la qüestió serà agafar-nos-ho bé, i gaudir d'uns hiverns menys freds. Quin remei!
Força d'acord amb els dos comentaris, tot i que personalment no m'agrada gaire el terme "negacionista". Gràcies per les vostres aportacions.
Publica un comentari a l'entrada