dissabte, 3 de febrer del 2007

De quan el canvi climàtic era un mite de l'ecologisme fonamentalista i antiliberal.

Hi ha canvi climàtic?
Questiones de fe
Marqueting climático

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A catalunya tenim altres "negacionistes" del canvi climàtic, Joan Oliver, etc.... Algu hauria de fer-ne una llista

Anònim ha dit...

Segurament ningú té la raó, ni els qui diuen que aquí no passa res, ni els catastrofistes que preveuen la fi del món per d'aquí a 3 dies.

Bé, la qüestió serà agafar-nos-ho bé, i gaudir d'uns hiverns menys freds. Quin remei!

Jordi Martinoy i Camós ha dit...

Força d'acord amb els dos comentaris, tot i que personalment no m'agrada gaire el terme "negacionista". Gràcies per les vostres aportacions.