diumenge, 31 de desembre del 2006

FELIÇ ANY NOU!

El 2006 no ens ha volgut deixar sense mostrar-nos la cara més sinistre de l'espècie humana (execució de Husein, cotxe-bomba a Barajas...). Malgrat això, vull desitjar a tots plegats un 2007 ple de pau, salut i molts bons avenços en les nostres vides personals i col·lectives.

Per acabar, dir que aquí podeu trobar el programa de demà d'un dels clàssics de cada ú de gener, el concert d'any nou de la Filarmònica de Viena. Sí, aquell concert de valsos que sempre s'acaba interpretant la Marxa Radetzky amb l'acompanyament del públic.

Fins l'any que vé!

3 comentaris:

Moisès Rial Medina ha dit...

Jordi Martinoy Camós, t´he adherit a la XARXA REPUBLICANA: http://xarxarepublicana.blogspot.com
Agrairia , si és possible que incorporessis també l´enllaç en el teu bloc.

Salut i llibertats.

Moisès Rial.
http://llibertats.blogspot.com
www.llibertats.cat

Anònim ha dit...

Felicitats pel bloc. De vegades no sé d'on traieu el temps alguns...
RUFÍ

N ha dit...

Hola Jordi,

acabo de descobrir el teu bloc via Joan Cotxà. Ens anirem llegint.

Fins aviat!